Your my living proff

Tjenixen människor! :D
Världens underbaraste sak hände idag typ :D
På engleksan snackade många, o högt, medan man föröskte läsa, + att jag hade mina hörlurar i. Simone fick tillslut nog hon med och tog upp sina beats, men efter ett tag kunde hon inte koncentrera sig på boken och tänkte lägga ner dem igen. Jag antar att hon såg min besvikna min för hon frågade om jag ville låna dem, och med största leendet som jag kunnat göra, sa jag ja. Direkt när musiken började fick man en helt annan känsla, helt magiskt, att man typ levde med musiken! :D Först sit-dansade jag, innan jag lugnade ner mig och fortsatte med mitt läsande, och vet ni vad?
JAG HÖRDE INTE ETT SKIT MER ÄN MUSIKEN SOM VAR PÅ LÅG MUSIK!!!HEAVEN!

Tumblr_lxt9enwskp1qghfooo1_500_large

Efter skolan ringde mamma och frågade om jag ville fika på EH med henne, och klart tackade jag ja! Så med en vanilia latte i handen, sat vi ner och pratade lite och hade det nice innan bussen skulle gå, som my bby var med på. Vi snackade hela bussresan om ditt och datt och de va helt awesome! :D

image description

sen när vi kom hem snackade jag och mamma tills typ nu, :) Love to chatt with her.
Nu ska jag börja på Julias design igen, jag tänker göra klart den , o sen blir de typ ja, vet inte :)
C ya så länge bbys :)
Dsc_6421_184742170_large

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0