Någon Jag Saknar

Ska jag va ärlig så saknar jag inte någon just nu.
Såklart saknar jag all min släkt (men nu är längtan efter dem inte så stor, efterosm jag  nyligen sätt dem! men vänta tills jul, o nästa år så !)
Men någon jag alltid saknar om jag inte är med den personen säg tre fyra dagar är Mone!
Haha vårt band har bara blivit allt tightare, nu klarar vi inte av några dagar utan varandra!
Ialla fall inte utan att sakna den andra!
Så det ska ändå bli skönt när skolan börjar, för då ser vi varandra varje dag, går i samma klass förhoppningsviss som 20 elever går i o så är vi tillsammans. Tillsammans når vi toppen! Alltid på arbeten (både grupp, par eller enskilt) hjälper vi varandra. På våra redovisningar, sedan 6:an tror jag att vi bara fått högsta betyg! När vi inte en s skulle få betyg, o i åttan på de där pappret(bilden) jag la upp, där man inte kunde få MVG på arbetet, vad fan fick inte vi? Vad fick vi inte på vår JB arbete på musiken?! Så japp, vi tillsammans är MVG barn o når toppen utan att ens veta hur vi gör! :)

Kommentarer
Anonym

Kan du inte berätta vilka gymnasie du sökte till och vilken du kom in på?

2011-08-21 23:43:54

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0