Oppsi...

Vet att jag skulle ta dagens outfit o lägga upp den!
har tagit själva bilden, men för lat o trött för att lägga upp den nu!
Men imon tsm med den andra dagens outfit, då kommer den!!
okey sarre....börja känna nervösiteten, två dagar till sen jäklar smäller det!
Hoppas bara jag valde rätt, att jag kommer trivas, o att jag itne har matte!!! (den sista var att hoppas för mkt, kmr ha matte a o för att kunna garantera en högskole plats måstte jag välja in Matte B iställer för tyska. Men kalrt, att jag kommer in är viktigare än tyskan, (sry åse!) så ja. De kommer va värt det i slutändan.....it better be!!
alright! Cya 2morrow! Sleep tight! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0