Gotta love New Yorker

Igår var jag och simone på nya väla, tyvärr kommer bilderna senare. Men snacka om stor butik! Haha helt epic!
Den var helt fullt där typ!
Helt EPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och klädderna var så jävla najsa!! Helt amazing!
Och billiga.....simone köpte två plagg, hon ska nog köpa mer på måndag  när vi ska dit eftersom vi e lediga från skolan pga öppethus imon.
Jag la undan klädder till idag, eftersom jag inte tog med mig pengar eftersom jag inte viste om jag skulle till Väla elr inte, men varken jag elr simone kunde hålla oss XD
Så idag efter plugget ska vi snabbt inom väla för att hämta upp dem, sen så ja...vete fan vad jag kommer göra resten av dagen, förmodlingen va med mone XD

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0