paniken man får när man inser att det är vecka 4

haha aa, snacka om panik jag fick när simone sa att det är vecka 49!!
klart jag vet ju att jag har inlämningsuppgift i MSK imon, en den burkar vi få den lektionen på oss att jobba på (Y)
och jag vet att vi har matteprov på fredag, vilket jag kommer 'träna' inför imon.
Men de jag INTE viste var att vi hade NK redovsining imon!! Trode de va nästa vecka, trode fan det var vecka 48 denna veckan!! Men shet!! Kan ni tänka er, om tre veckor är detta året slut.... rätt så amazing XD
Mer om min dag kmr senare, måste återgå till min o simones kära pp presentation Xd
lägger kanske upp den XD
Är NÄSTAN klar med den, så när jag är klar skriver jag mer, XD

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0