Jävla blogg.se appen!

har försökt blogga flera gånger (både idag o igår) med blogg.se appen,  funkar inte!!! Jävla app jävlen!
Idag har det varit sådär.
En av anlednignarna til lsådär är att Mones iphone inte vill funka mer. den vill inte laddas, funka o simkortet funkar helt plötlsigt inte.....så hon e inte så glad över att behöva slösa massa pengar på lagning som kan ta upp till en månad, o speciellt inte att va utan telefon så länge! Vilket jag fattar!
Idag var det menignen att Julia skulle komma hit o hon skulle hjälpa mig o mone med matten, men jag kunde inte, så det blev aldrig av....
men vi ska till Lund ist på tisdag! :) Lund e WAAAAAAAAAAAY bättre!! :):):) Både jag o Simone älskar Lund :P
haha Mone e ett kanske, beror på om hon kan o vill. Men jag e 99 på att hon kmr kunna SPRINGA dit :P
haha. hade varit kul att se, inte för at thon kmr göra det men ändå, man kan väl få fantisera? ;D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0