1 april

Jag ÄSLAKR när det är första april på en helg, dvs, ingen lurar mig.
Kommer ihåg förra året, det var första april på en fredag, och jag var i polen.
Lörarna hade ett relativt taskigt skämt, som inte lyckades för att JAG o två andra genomsådade dem, seriöst, värsta skämtet ever...? Sedan köre Becka en på mig, seriöst trodde jag skulle mörda henne!!! Haha!
bara för det började  jag nyss tänka tillbaka på andra första april skämt.
Som i trean, en av mjölkmasiknerna var 'trasig' (det stod det på den) men så visade sig att mattanterna hade spelat alla ett spratt....kul...not.
Haha, jag VET att min klass från 1-5:an gjort ett par jälvigt bra tillsammans, men kan fanemig inte komma på vad de var om! Kommer bara ihåg att det lyckades perfekt och att alla i klassen skrattade som fan.
På björnekulla var det dock lugnt med sådana skämt.
Typiskt att nästa års första april är en måndag...simone kommer göra ALLT för att lura mig. Mindy kommer nog föröska hon med.
Bara jag som inte ser det roliga i första april?? 

Aja, har märkt att det jag inte fattar, fattar alla andra o älskar, som julklappar öppnas på julafton/juldagen, påskägg m.m.... 

Det positiva härå...: har lov hela nästa vecka:D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0