feeling like an idiot in the drugstore = CHECK!!!

Engelska nationella idag jarååå...gick sådär, realltivt dåligt, glömde ord, och såklart var det om TV seriers...haha simone fick den jag ville ha o jag fick den hon ville ha XD
Seriöst vet nu hur mycket hon kan om de tv serier hon kollar på :O
PÅ naturkunskapen gjorde vi om samma labb som föra veckan. Relativt segt som ni nog kan tänka er...

Efterskolan drog jag till det gamla kära apoteket och kände mig direkt som en idiot när jag satt foten inanför. jag var yngst där. Stället kryllade av äldre människor som möttes upp och klagade över hur ont de hade m.m.
Hade inte ens som tröst att det var något jag skulle köpa till mamma, eftersom det skulle jag inte. Skulle köpa mina jäkla allergi tabbleter, som jag då fick reda på var receptbelagda så jag behövde kontaktera min läkare så han kunde skriva ut ett nytt till mig så jag slapp gå till apoteket 24/7 för att köpa allergi medicin.
Köpte en liknande som hade 30 tabletter. 70 mindre än min vanliga....
Aja, nästa gång får mamma gå.
Seriöst, som någon käring stirrade på mig med. Typ: wtf r u doing here bitch?!
Kunde inte vänta på att få sakerna o sedan dra. SÅKLART krånglar datorn, så de tar lååång tid tills jag får de jag behöde. AKWARD!!!
Never again....nästa gång tänker jag skrika MAMMA!!!!!!!!!!! Mindy style.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0