känner mig relativt failad som person just nu....

har sedan igår föröskt skriva en recention på en film som jag sett, men japp....de gick inte så bra.
Idag försökte simone och jag videoblogga (failad) sedan två försök att göra recentionen muntlig (faaaaaaail)
så ja...känner mig relativit failad som perosn just nu....

I alla fall, det viktigaste nu missat som jag inte skrivit är bra två saker:
- maten är inställd hela veckan (slutade tolv igår, o slutar halv ett imon :D:D:D:D:D)
- mindy raderade sin blogg (-.- i kill ya mindy!!! what the hell did u think?! That's right!! U DIDN*T THINK!) Både simone och jag är allt annat än glada på henne för det som ni nog förstår? 

Lovet var awesome! Jag var med simone på måndagen, sedan hemma resten, lazing 'round, sov till ett, ja...gjorde inte ett skit. Vet ni hur awesome det var? Att inte göra ett skit?! 

Aja...detta får duga som inlägg....som sagt, failad person just nu... XD

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0