Ord kan inte beskriva!

Seriöst!!! inga ord kan beskriva hur lycklig jag är just nu!!! :D
Vet ni varför? Såklart ni inte vet, dum fråga egentligen!
Jooo för att jag såg på SFs hemsida, att LOL kommer visas nära mig vilket då betyder att jag KOMMER se den!! :D:D:D:D:D:D:D:D
Simone och Mindy har lovat att följa med :D
Nej men den verkar awesome! Jag är bara jätte lycklig över det, eftersom jag var hundra på att den inte skulle visas här. I sthml o i stora städer ja, de viste jag, men trodde inte här!:D Det är som om de VET att jag bor här och is dying to see it!!!!!!! 

















bilder från :http://peacemiley.blogg.se



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0