Don't let me down

W.O.W.
det har gått en HEL dag utan att jag ätit något förutom te o typ fem godisbitar. Bara jag som är skrämd? De värsta är att jag inte är hungrig, det händer fan ALDRIG mig. jag är typ ALLTID hungrig!!! :S:S:S:S:S:S:S
Aja ska snart tvinga i mig något tror jag. 

Good news, på tisdag slutar jag tio över tolv  :D tack vare då att matten är inställd, den är inställd på torsdag med, men vi har fortfarande mentorstiden.

Min o simones musikvideo har på bara 2 veckor haft 158 visningar :D Med tanke på att vi är no bodies så känns det AWESOME!!

Mindre awesome: klockan kommer ringa imorgon, och det kommer regna -.- 

TILL SIMONE O MINDY: vi måste fortfarande spela in väla scenen. kanske på tisdag med tanke på hur tidigt vi slutar?
Tumblr_lxzaehlzzz1r6tunto1_500_large
hottie :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0