sant men ändå falskt

Tumblr_lyisvmnduu1roq5yyo1_500_large

både sant och falskt.

När man ser någon förändras från de sämre, till de bättre, så är man mer än nöjd ju. För det visar att personen vill och bryr sig nog mycket.
Men när man ser någon som redan är bra o övergår till den andra sian (fan vad dramatiskt de låter! haha) så är det verkligen sorligt.  Att de någon man tycker om bara förändras sådär? Usch fy.

Personligen har jag inte haft sådana vänner tror jag.
Eller jo...Mindy, fast hon räcknas inte eftersom jag inte kände henne då
jonte, han förändrades faktiskt till de bättre (Y)
Alex övergick från bra till AWESOME och är idag min o simones bästa killkompis. Fast jag inte är lika ofta med honom som Simone är, så vet jag att jag ändå kan lita på honom,  och att han faktiskt bryr sig. 
Simone har oxå förändrats. Från att va awesome till ännu mer awesome, men de gör hon varje dag så du räckans inte XD
Julia har oxå förändrats en del, positivt, och de e amazing att se o veta :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0