6 skoldagar kvar, sedan är det lov, igen :D

vi hade typ nyss lov, och ändå känns hela min kropp beaten.
Jag ser fram emot lovet, men inte sakerna efter det.
Nationela Proven är väl det ända jag måste säga för att ni ska fatta vad jag menar.
Seriöst, blev precis klar med dem känns det som, o så börjas det om igen, ända till universitetet. Fan heller om man har det där också. Tror inte det, men still!

Just nu sitter jag ialla fall och hoppas på att lovet kommer bli lika awesome som förra årets! 20-25 grader, sol hela veckan = smoken hot! :D
Simone, Mindy och jag tänker dra till Danmark när det är en solig dag, kanske typ två dagar? typ en gång i Helsingör, o en annan i Köpenhamn? Vill se den där mode utställningen :D
Sedan kommer vi väl göra annat under lovet, jag kanske kan träffa J en dag, vet inte, inget är planerat. Men vill helst typ föröska planera veckan någonlunda, och mitt enda krav: SOOOOOOOVVVVVAAAA! Hahaha! Sååå typiskt mig. De ända lovet jag inte sover till elva-ett på är sommarlovet. Kroppen är utvilad efter två tre veckor sen är det bara ready to go! :D

Seriöst, jag älskar min kropp på somrarna. Det är då den mår som bäst (sol behövs för att huden och kroppen ska håla sig frisk m.m.). Mest älskar jag den för att den är stressfri, utvilad och då har jag automatiskt inte lika mycket ont i den. Som nu ex. Sedan vi börjat skolan igen efter sprotlovet (kanske lite innat) har min kropp börjat göra mer ont än vanligt. Och vanligt för mig är relativt ont. Men nu är smärtan ila, ibland så illa att jag inte kan sova/röra mig pga den. Den ända turen jag har är att det är i överkroppen, vilket menas att mina ben oftast gör som jag vill XD (o inte viker sig så jag nästan ramlar in i väggen som idag morse runt tre XD )
Ne men sommaren är gött, och jag hade gjort nästan vad som helst för att få lite sommar feeling, för att kunna stå ut. 

Snart är mars månad avklarad, sen är det en skolhetsig april och en relativt full maj månad, sedan femton dagar in på juni and I'm out. 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0