Oh yeah! :D

Våren är här bro's!! TJOHOOOO!!!!!!!!!!! *Dansar rundor som en idiot medan jag ler XD*

Efter lite långtråkig historia lektion (seriöst hur dumma är personer egentligen? -.-), fem matte tal lösta och ingivna o en engleksalektion med nada, drog Mindy och jag till Starbucks :D
Kan tyvärr medela att deras kaffé smackade bläääh. Har bestämt mig att Ecpresso House passar mö bättre för mig :D men vill mone o mindy dit, så drar ajg mer än gärna dit  :)
Efter att mindy nästan garvat ihjäll sig över nada (orkade inte bry mig XD) föreslog jag Entré.
Duktig som jag var kom jag ihåg att det var till Malmö Värmhem (liknande sak XD) och whooops, så var vi och kollade klädder :D Såg massa fint på Gina och andra butiker. Men tyvärr ingen snygg skinjacka. :/ Men ska fortsätta mitt sökande efter my beauty:D
Seriöst tänker spara ihop, och till sommaren/hösten köpa in en helt ny garderob! That's it bitches, I'm gonna do my own thing :D
Efter at tha varit på trafikskolan här hemma och frågat lite och fåt info började jag gå rundor lite :D Lite över en timme senare befan jag mig hemma, har nu käkat och tänker duscha snabbt innan jag tänker läsa historia läxan (en arg nadja är inget fint) och göra lite mattetal (vet är själv chockad!) och slutligen, rita om min skiss till Estetisk Komunikation :D

Oana out. 







pics: tumbler.com :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0