Paris to London & NYC to L.A.

Simone, Mindy och jag snackade här om dagen om att vi ville göra något. Så vi har bestämt oss att när det är påsklov att vi SKA dra över till Helsingör och vara där hela dagen. Kanske dra till Köpenhamn till modemuseumet. jag vet att jag vill det i alla fall! Hur coolt hade inte det varit? Mindy har redan varit där, men what ever, du får stå ut med den en gång till M :D. 

Vi snackade om sommaren med, om hur vi alla ville bara dra ut och resa, framföralt leva. Det var så vi kom in på London, men som simone sa så regnar det något fruktansvärt där, så Paris kom upp.
Är säker på att jag inte får resa nu i sommar, men nästa kan de inte stopppa mig! :D 

Min plan isf är typ att jag är i Rumänien ett tag, med mina föräldrar, träffar släkten mest, typ max en vecka, sedan flygger till Paris direkt och mötter upp Simone och Mindy där. Vi är där i en vecka och sen tar vi båten till Lodon och är också där en vecka innan alla tre flygger hem tillsammans :D
AWESOME! Right? :D

Jag menar, skit i USA, skit i Thailand, vi måste väl först kunna uppleva det Europa har att erbjuda, right? :D
Vill till Italien med, och ska dit med någon gång när jag fortfarande är ung. 

USA kan vi kanske göra efter vi tagit studenten?! :D AWESOME sätt att fira!!
NY en vecka och LA en vecka :D 

Haha önsketänkade, jag vet, men önskar man inte, kan man inte dröma, drömmer man inte, kan man inte göra det verklighet :D
Call me a dreamer, but I'm not the only one. Hopefully one day U'll join us


LONDON:















PARIS:











NYC:














LA:














o massa annat på alla ställen! :D

bilder: tumblr. :D




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0