please please kill me, please please kill me, please please kill me..

Rubriken från Aquas Dr. Jones. Så känner jag med.

Hejsan hoppas alla glada och neutrala personer ute i världen!
Nu är det såhär:
min historie lärare förväntar sig en helt komplex analysmodel punktlissta i slutet av veckan.
Here's the thing. FUCK THAT!

Seriöst, vet ni hur svårt ämne vi har? POLITISKA MORD. Bara jag som blir deprimerad?!! Klart det ÄR intressant, själva mordet och att spekulera VARFÖR, men det är inte det vi ska göra -.-
Att hitta material på hur amerika var innan och efter lincon kom till makten är i princip omöjligt.
Snälla nångon, mörda mig?!

Nu är det så här. Jag får INTE göra anat än att göra just den där saken, till MINST  bakgrunden är klar.
Sen så måste jag göra engelskan med, men that's a easy cake. Mortens läxa skiter jag i, eftersom vi ändå inte ska göra något vettigt imon än att fylla i en formulär.
Funderar på att kanske göra lite matte med?? Hon sa att an inte behövt göra övningsprovet...hm...kommer antalgien inte göra det med min förkärlek till matten.

Aja, c ya! :D



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0