uhuh -.-

Hela min dag har varit förstörd på grund av mina ögon -.-
Jag ÄSLAKR våren, men tyvärr menas det att min polen allerig blir besvärlig -.-
Har haft problem med ögonen nu ett tag, speciellt med det högra, låt mig tillägga att det gör ONT!
Svullet, röd i kanterna, trötta...
Dvs,jag måste komma ihåg min jävla medicin på morgonen, men seriöst, tror inte min allerig att jag har bättre för mig på morgnarna?!!!
Blev lättad när jag såg att jag hade två allergitabletter kvar i skolväskan, men såklart glömde jag ta dem efter lunchen som jag planerat -.-

Känner mig dum som klagar, Nadja har det mö värre, och andra med :/

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0