Dagen!

Japp dagen började såklart med att jag vakna halv fem (efter at tha vaknat varje kvart typ under hela natten). Steg upp ur sängen vid sex. Efter at tha duschat, gjorde jag något VÄÄÄLDIGT ovanligt, jag fönade håret.
Efter at tha tagit på dagens outfit, o halsbandet stod ajg i badrumemt med örhängerna väääldigt länge! Hålen e nästan igentäpta o de gör skit ont när jag har örhänge. Så nu ska jag börja att ha örhänge varje dag, o när jag kommer hem ta av dem o ta på dessa jag har på nu. För att hålet inte alltid ska föröka stänga sig (bra läkarkött, nöjd över det, men de ska inte läka där!!)
o vad jad ehade i skolväskan XD
'
Jag o mone va där jättetidigt, så vi sat oss ner kolla runt o lite sånt. Mone var osäker på om vi skulle va
i teatersalen så jag frågade en lärare, spkalrt var läaren en engelsk man som jobade på IB programmet så han bara, sorry, I don't understand swedish so well. Jag kollade först på honom innan hjärnan kopplade aha! han snackar engelska!
ialla fall, tiden gick o jag snackade lite emd två andra tjejer, o en av dem Ebba skulle gå i vår klass!
Efter att alla samlats och vi sedan fått gå till våra klassrum med våra mentorer sat vi oss ner i vårt klassrum o fick info. Allt verkade skit najs!
Kollade lite på de andra tjejerna o sånt. Efter en turvandring på området åt vi. Haha alla satt sig med alla (i klassen då.) Men det blev så att de som sat vid det runda bordet i klassrummet sat för sig o de som satt vid de rektanuglära satt för sig. Haha.
Aja efter att alla ätit frågade mone om alla var klara, o när alla var de stack alla (vid vårt bord då) ut o in i korridoren igen o hängde vid toaleterna XD Där snackade vi o föröskte lära känna varandra, vilket var asnajs! Samma sak igen, de vid de runda bordet för sig o de vid rek. vid sig. Imon ska de bli ändring på de har mone o jag besämt!
Efter skolan stack jag mone o Johanna till Espresso House o fickade :) Träffade två från klassen på vägen o de hälsade o såg glada ut över att se oss, så det e alltid ett stort (Y). Vi följde först Mindi (stavning) till usshålsplatsen o väntade på hennes buss där  med henne. Kändes ju taskigt att bara dissa henne elr ?!!
kom hem med massa papper som jag fylde i o snart ska jag börja på vår 'läxa' haha ingen redigläxa, vi ska bara fundera på vad ordet Estestik betyder, o tänkte skriva ner de, så jag kan lägga up pde på bloggen, kmr ju ihåg det till imon XD
Men för att göra en lååångdag kort:
vaknade
fixade mig
drog till bussen
satt på bussen
gick till skolan
uppropet
mötta klassen o mentorerna
rundvandring
lunch
rast
papper
ficka med j o m XD
haha på onsdag får vi våra mini pc där kommer de finnas hela Adobe programmen! inte bara ps, utan elements, aftereffect, de där man kan göra video i allt, o de bästa, på svenska!!
o ngt ännu bättre!!
kan blogga mkt oftare nu från skolan ju!!
På lektioner, på raster, allt typ XD
Men va berädda, jag tänker leva mitt eget liv med!!
Kanske blir de åka till Lund nu på fredag efter plugget, beror på när jag slutar o när julia slutar :)
Ska strycka två tröjor nu innan jag ska dricka mitt te o skriva på de där med estestik! :)
haha lite rörligt inlägg, skriver efter hand jag kommit på, oh de måste jag ha med, juste de med! XD

Kommentarer
Anonym

Nu är dagens blogg avslutad och vinnarna är uppe på bloggen. Vann du inte? Anmäl dig gärna till den nya omgången :)



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-08-22 19:29:55

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0