En Dröm

En sak jag kommit på om mig själv är att jag drömmer mycket. Jag är som alla andra, drömmer om fråmgång inom det jag vill jobba inom, drömmer om att bli den jag vill, drömmer om att bli mig.
Jag är som alla andra tonåringar med, drömmer om att bli kär, to meet the one. Drömmer om att gå på Miley Cyrus konsär/JB konsär.  Men vem vet inte det? Jag har så många drömmar att det ändå är svårt att komma på EN att skriva om. Samtidigt som jag inte vill vara för personlig, vill jag det. So here we go!
Min största dröm är nog att lyckas inom foto/design/skriva. Att bli framfångs rik författare är jättesvårt, så jag vet inte ens varför jag drömmer om det, o mina noveller/berättelser suger mer än fan känns det som. Blir jag nöjd med något, läser jag någon annans o blir helt, fan vad min e dålig.....typ. Julia tycker att jag ska publicera några här, men nej....(elr kanske)
Att fota älskar jag. Fast mest modeller. Inte landskap så mycket o saker. Vet inte varför, men ja, det tycker jag e roligare.
Design menar jag webbdesign. Jag ÄLSAKR DET! Fast jag inte e bra på det......haha det känns helt fel att älska ngt du suger på! haha men det älskar jag och är jätteintresserad över att lära mig mycket mer om nu på gymnasiet.
Jag kom in på min förstahandsväl!! Så gissa vem fan som komemr på på Nic i tre år på estetik&media?! JO JAG!!!!!!!!!!!!!! överlycklig som fan!!!
Så jag ser verkligen fram emot att börja skolan igen, att starta om på nytt...haha fan, nu kommer jag in på annat, tillbacka, vänd, tillbacka! :)
Nej men jag drömmer om att bo i LA o jobba i HollyWood. Att vara fotograf till tv-serier, filmer, reklamer sånt. Att skriva manus, regisera!!!! Att bli uppskatad av 'min talang'. Viste ni att jag alltid ser ner på mig själv typ? Det känns som om jag itne har någon talang alls. Många säger att min bästa talang är min mun. Typ att jag kan uttrycka mig bra, och sånt. God they'r so damn wrong.
Men min dröm är att bli ngt inom media.
Men den verkliga drömmen är under allt detta, o det är att bli den jag är.
Det känns som om jag just nu börjat nudda vid mig själv. Att jag börjar se vem jag e, vad jag ska inrikta mig på, vad jag vill.
Men det är bara en dröm
men du kan alltid drömma :)

Kommentarer
Simone

Sant o bra skrivet. Roligt att du skrev just detta efter samtalet jag hade med mamma idag. Snygg design btw :)

2011-08-18 23:23:22
URL: http://onlymeep.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0