Första rediga dan!

Idag var första rediga dan med lektioner!
Som vanligt tog Mone och jag bussen in o de va sååå jälva jobbigt! Helt fullt o man kunde inte andas, man måde illa och allt. O såklart regnade det utanför!!!
Första lektionen var de media,samhälle och kominkation. Vi bara gick igenom saker vi nog skulle göra, alla var tysta o höll på med sina datorer. Aa:ade lite här o där kollade upp då o då XD
Men det verkar faktiskt väldigt intressant ämne, så tummen upp för den!
Sedan sat alla kvar i vårt hemklassrum o va på datorernasnackade o sånt. Najsigt!
Naturvetenskap var nästa lektion o hella kalssen stack tillsammans. Går en fel går alla fel och ingen får skyllen XD
Första intrycket av läraren var: shit pommesfit han verkar assträng! Men det var helt fel, han verkar chill efter han pratat lite. Thnx god att vi ska mest ha biologi o inte fysik o kemi.
Vi skulle rita upp en myra o snacka två o två om de.
Efter det skulle vi ut o fånga en myra o undersöka den!
Bilder från undersökningen XD
Efter den lektionen stack vi till....ja! Klassrummet XD Det är där vi hänger XD Najs att ha ett rum som är vårt o att vi kan va där när vi vill!
Matte kom en timme senare så alla stack dit. Vi hittade rätt på första försöket!
Matteläraren verkar okej, lite föör glad för min smak men hon duger! :) Hon verkar bra så ja, vi får se mer imon...
Efter matte hade vi mentorstid o sedan slutade vi :)
Bussen var HEL ful...igen!
Imon ska mone och jag nog till väla, de öppnade idag, altlså NYA väla. Tjejen har pengar, jag har inte. Men när jag får pengar måste jag spara till hörlurar, presenter o de. Så får se vad alla ska få sen va som blir över till mói :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0