Hunnit med mycket nu!

Japp vackande klockan 9 o sedan dess har jag hunnit med att:
  1. dricka morgon té
  2. åka o handla med familjen på oj
  3. ätit
  4. gjort skit helvetes matteläxan
  5. struckit alla mina klädder förutom två som gömde sig, så de får mamma ta imon XD
snart ska jag:
  1. duscha ifall Julia inte loggar in, vilket hon nog inte gör....
  2. måla naglarna
  3. fortsätta på designen!
  4. Bli klar med designen
  5. Göra engelska läxan....kan göra den imon med....o på tis då vi har en timmes håla....hur kommer det sig att jag alltid kommer på undanflyckter?!!!!! fy Oana!
  6. blogga :)
cya! :D

Kommentarer
已知 Mohammedi Al-debis™

Hejsan! Vill du också få fler läsare? och få chansen att synas framför 600 - 1400 läsare?

Va med på min dagens blogg tävling och få chansen att synasn framför mina 600 - 1400 läsare!

Snabblänk till tävlingen: http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-augusti-28.html#comment

Lycka till! och ha en bra dag!

2011-08-28 18:41:34
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej jag heter Joanna är är 23 år.

När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.

Så besök gärna min blogg:)

kram

2011-08-28 19:12:20
URL: http://domkallarmighannes.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0