Något Jag Aldrig Trodde Skulle Hända

Ja något jag allvlarigt talat aldrig trode skulle hända är att jag skulle känna mig bekväm med vem jag är!
Men denna sommar har varit den bästa hittils (o en till i femman :) )
jag har varit mig själv, inte någon annan som var rädd för att folk inte skulle tycka om henne. Rädd för att hon skulle säga fel saker (de gör jag fortfarande då o då, shit happens U know!)
Men denna sommar fick jag nog, kastade bort den tjejen, haft kul, varit mig själv o folk har tyckt om mig ändå!
Simones släkt när vi var i DK älskade mig (okej lite att ta i nu kanske.... XD)
Simone förredeta kille, jävla fucking honom, vill du att jag gör honom illa Mone, gör jag de! Bara säg till så! Han tyckte jag var shcysst, rolig o alltm, fast hans kommentar o åsikt bryr jag mig inte om längre!!
Men jag har förändras, jag har börjat tycka om mig själv, fast jag e tjock, o allt. O de hoppas jag ni som oxå känner lika dant, kan ändra er. För vi, ni är fina. Alla e vi männsikor. Att va pinsmall kan inte helelr alltid va kul, o killar gillar att ha saker att ta tag i.
Min kusin Simo har alltid sagt till mig:
Hur kan du förvänta dig att andra ska älska dig, gilla dig, om du själv inte gör det?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0