ohh vill så gärna...

Haha vill så gärna lägga mig ner o sova. E så trött, behöver något sött eller kaffe i mig för att vakna till.
Tänkte göra engelskan nu men tror jag skiter i det, ialla fall för stunden.
Något annat jag vill ha är pengar!
Behöver pengar till:
  • Min kusins födelsedag nu i Sept. Behövs väl 500 där. Hälften e från mamma.
  • Julias födelsedag nu i Sept. Behövs...ja vete fan...vet när jag ser det :)
  • Julklapaprna får vänta......jag finns oxå så Xd
Nu tänker jag göra en lista på saker jag vill ha Xd
haha den e rätt så lång XD

Hunky Dory - Essential Peignoir CamiHunky Dory - Essential Peignoir CamiVila Basic - New Cover L/S Button Long

Vero Moda - Oklahoma Long TopOnly - Roxetts Party TopVila Basic - Woman L/S Oversize O-neck

Odd Molly - Wool Mix Long cardiganOnly - Wonder Cropped V-neckLine Of Oslo - Sienna

Vero Moda - Scone Short JacketSerious Sally by Rut m.fl. - Check Belt Long ShirtHilfiger Denim - Fleur ShirtVila - Gondola New TunicVero Moda Basic - Lucky Canvas LeggingsPaprika - Beaded Tribal PlaysuitEd Hardy - HighriseBlack Secret - Bonjie BootDiesel - ExposurePuma - Abbey Wn'sNelly  Shoes - AmeenaConverse - All Star Seasonal HiGood Works - Wrap Around With StonesGood Works - Wrap Around With StonesGood Works - Wrap Around With StonesNelly Accessories - Bracelet 601Good Works - Happydays Wrap AroundGood Works - Happydays Wrap AroundNelly Accessories - Glasses NecklaceBohemian Society - EtienneBohemian Society - LoreenBohemian Society - AlexandraNelly Accessories - Owl NecklaceNelly Accessories - Eagle NecklaceMadly - Kim NecklaceMINT - Cow Bell NecklaceSyster P - Heart Locket RoseNelly Accessories - Bird EarringsLilly of Sweden - JohannaCheap Monday - Dazzle EarringNelly Accessories - Feather Fish Hook Earring


Converse - Vintage Shoulder BagWANNA!!!!!!!!!!!!!!!!!! AND NEEDA!!!!!!!!!!!!!!!!

Tiger of Sweden - Tiger Bag FemaleCheap Monday - Crinkle ScarfBohemian Society - Lily-LeeBohemian Society - Lily-RoseRut m.fl. - Pip ScarfTwist & Tango - Sonic ScarfPurple - Checked HatPurple - Leo ScarfPurple - Leo ScarfPurple - Leopard HatMax Factor - Smokey Eye Effect Eye ShadowThe Balm - ShadyLady Powder Eye ShadowToo Faced - Eyeshadow Exotic ColourToo Faced - Eyeshadow Exotic ColourToo Faced - Eyeshadow Exotic ColourMist Stockholm - GlimmersMist Stockholm - Colour VibrationNouba - NombraNouba - NombraSugarpill - Loose EyeshadowNouba - Millebacci LipglossMist Stockholm - Perfect LipsMist Stockholm - Perfect LipsMax Factor - Lipfinity Lip TintDr.Hauschka - LipstickNouba - Nouba LipstickNouba - Nouba LipstickThe Balm - Read My Lips LipstickMax Factor - Liquid Effect Eye PencilMax Factor - Liquid Effect Eye PencilCollistar - Tecnico EyelinerToo Faced - Full Bloom Ultra Flush BlushToo Faced - Full Bloom Cheek & Lip ColorNyx Cosmetics - Concealer StickNouba - Nouba Lip PencilNyx Cosmetics - Jumbo Lip PencilYoungblood - Cream Powder FoundationBoots No7 - Cleance & Care Eye Make Up RemoverNails Inc - The City Crackle PolishNails Inc - The West End Crackle PolishNails Inc - Nail WrapsNail Rock - Designer Nail WrapsMist Stockholm - Trendy Make Up Box



Gud jag e verkligen en tjej! haha lite mer än vad jag trodde! :)


Kommentarer
Simone

Snygga grejer :)

2011-08-30 20:21:08
URL: http://onlymeep.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0