Skolan

Japp idag masadfe man inte ur sig ur sängen förrens typ, vid kvart över sex (la mig 12 igår...shame on me )
Ialla fall, hann sminnka mig, ta på mig, kolla ngt snabbt på bloggen o ut genom förren for jag. Hann inte dricka mitt morgon té. har varit sur över det hela dan! Haha barnsligt kanske men ändå, sarre, jag behöver det!!!
Kom till skolan med simone o vi sat oss uanför o väntade ett tag innna vi stack in o där började vi sedan med att spela in film till ett projekt. 3 i vare grupp (en var fyra har jag för mig) o så fick alla 4 grupper exakt samma papper som vi skulle tolka inom gruppen sedan antingen filma det, eller fota det. (Rörlig bild, stillbild)
jag var med Anna och Malin. Såklart mitt i allt skulle vi till stora Aulan (som heter kultursalen numera...) o där skulle elevrådet prata. Haha det pratandet som försågick var en dansande sköldpadda (ngn var utklädd till de). bra musik o bra danssteg! Alla skrattade, inte skrattade hahahahahha utan log skrattade o kollade på varandra. Upp forg alla mobiler utom min, hade inte varit lönt med den, den fotar asdåligt, det ända den duger till e sms.
Sedan snackade ngn assnabbt o sa att alla andra var upptagna med sparka in eller vad de hete! Xd
Såklart när min grup pskulle börja film, på dt klippa o sånt, så funkar de inte utan langar!!! Vi böt tre datorer o ändå...argh!! (BTW imon får jag pc från skolan, så uppdatering oftare. O min kamera kmr alltid va med i väskan. Fast nu måste jag ha min swedbank väska som väska, för att kunna ha dt där. inte världens bästa om man går med en dt väska överallt kanske?! >Tänker ha min vanliga i den, så när jag e i skolan tar ja gut dne o dt o lämnar swe väskan i skåpet som man kan få imon om man har med sig eget hänglås, vilket jag kmr. )
Vi hade minst tid av alla typ o vi hann, fast alla hann så XD Haha skulle bli klara 14.00 vi blev klara 14.03.
Lärarna berömde min grupp som fan. Bara man ser på er (alla i klassen) att ni har tålamod o bla bla bla som jag inte kmr ihåg. Haha alla bara neeej, jag sa oxå att jag har världens sämsta tålamod. Vilket vist itne stämde, sant ändå med tanke på idag.
Efter skolan drog jag o Simone till Väla där modelljakten skulle spellas in!
Bilder o vad som hände där får ni i nästa inlägg - ja idag- tänkte inte blanda ihop de, o vill inte göra detta inlägg FÖÖÖR lång, då orkar man inte läsa, right?
denna lapp fick vi om vad vi skulle filma in (de till v e vad vi skulle filma in o de till h e frågor vi skulle svara på ;)

proffiska saker man fick när man gick ut från den dansande sköldpaddan XD
Ska ha på t-shirten nu den 2 sep på sparka in dagen...kul....vi i klassen snackade om at tha på oss de t-shirterna imon med shorts, vem vet, kanske? haha men tänkte ha shorts imon med en annan tröja, men de funkar de med, om vi bestämmer de XD Haha komma där i antingen vita/rosaoranga/grå strnadshorts XD
tar nog vita XD fast de e korta.

the locket to my locket XD
haha get it? XD


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0