bra man känner sig!

När man vet att det sista msk uppfigen för terminen är klar!
Haha de uppfigerna är kluriga och tar tiiiiiid. Men denna gången skulle vi skriva en artiklel om vad som helst, bara att det skulle vara sant.
Funderar halvt om halvt att lägga ut den här, för de skulle inte skada någon att läsa de jag skrivit....
haha XD
men tror jag låter bli XD
V 51 kmr bli helt epic enligt mig XD
måndag: sovmorgon om fortfarande gillas som faaan XD Skoldagen inleds med svensa...(har två ogjorda uppgifter där...hm ska nog föröksa göra dem, innan året e slut iaf.....XD) sedan lunch, lunchen e varje dags nerpunkt XD (vet ignet som htr så, men ändå XD) maten e så...äcklig...känns sjukt taskigt att skriva de men shit så äckligt!! sen blir de engelska...där får vi förhoppnings veta hur vi ligger till...o de e terminens sista engelska med vår fucked up lärare,(Y)(Y)(Y) sedan historia som ja...de e väl inte jätteintressant, men ändå e de de. Kan inte förklara de, men de hjälper att vi har en lärare som kan förklara o som gör de hela helt sjukt roligt XD
Sedan blir de kankse väla med simone, för hon vill köpa in de sista julklapaprna (jag e klar med alla XD *stolt* XD)
tisdag: hm...sista svenskan för terminen (YYYYY), sista historian för terminen (Y) o så sista matten för teminen (YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY) (fast e klar med g uppfigerna, var duktig o gjorde många uppfiger i fredags XD så har bara de gula kvar..bara o bara, de e sjuuukt många...:S men nu vet jag iaf att jag inte får ig :))
onsdag: juldans på idrotten XD filma in de sista för vår film, hem till siimone, klippa ihop de, skicka, done! :)
torsdag: börjar tio XD lite ficka m.m. i klassen. Sedan kultur salen ett tag för at thöra ja, de vanliga antar jag, tck för den här terminen m.m. Sedan blir de Lund! FÅR INTE GLÖMA TA MED JULIAS O JOSH JULKLAPP!!! Julia lovade mig en privat tur i Sandby! :) Sedan ja...vete fan vad vi gör, går, hoppas bara de inte regnar som i tisdags, för jag e fortfarande sjuk -.- Byta julklappar, hämta upp mammas o simones julklapapr,  hemma runt sju åtta.
fredag: va med simone antar jag? :) vi utbyter julklappar, för hon brukar oftast va hos sin mormor hela julafton dan.
lördag: julafon.....yippi.....
söndag: juldagen...inget speicellt
måndag: LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!

HEJDUNDRANS FÖR DENNA KOMMANDE VECKA! :)
R2vzoi_large

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0