Dagen :)

Dagen började med att man frös ballen av sig. No kidding. Det var ju ASKALT!!!!
Tur att det var idortt första passet dårå :)
Egentligen skulle vi ha teambuildning, men det blev att Emma och malin skulle ha ledarskap (ingår i kursplanen att man ska kunna leda en del av en lektion/ hel lektion ). Så de började.
Efter en jobbig uppvärmining (var helt kall o stel så jarå....) förklarade dem hur man spelade Kung.
De hade satt upp plintar och sånt o längst fram fanns det två mattor som låg ovanpå varandra, o på mattorna fanns de ärtpåsar(10p) och band (5p)  som man skulle ta. Kungarna skulle sitta med ryggen till o när de ropade GO skulle man springa fram o ta ngt av de som låg på mattan o när de ropade STOP! kollade de bak för att se om de hittade ngn. Som ni kanske förstod skulle man gömma sig bakom plintarna :) Man skulle gömma sig på vägen dit, o tbx 'hem'. Sedan när hela mattan var tom o alla lagen hade fått hem sina spelare räcknade dem ihop poängen. mitt lag vann första matchen med ungefär 25 poäng mer, och andra matchen var de andra med tio poäng mer.
Haha jag slängde mig som fan för att hinna ducka undan, o man sätter/slänger sig på knä/huk o man reser/sätter sig hur många gånger som helst, så det känns i benen!
Haha jag har blåmärken på bege låren som jag slängt mig, är svullen  på knäna, och på den högra har jag även sår XD och mina armbågar var helt öma och allt. Snacka om ont XD men sjuuuukt kul ändå XD
De komiska var at tnär Emma skulle va med, fört var hon kung ju, sen var hon med i mitt lag, så sa hon efter halva matchen,
" SHIT TRODDE ITNE DET VAR SÅHÄR JOBBIGT!!" snacka om att jag skrattade. Aja men de lyckades sjuuukt bra med lektionen, och det var kul :) O de viktigaste enligt mig, jag blev varm :)
Sedan e den ju den där aslånga lektionen .....
Eftersom vi höll på att redigera allt på Smones dt skulle vi åka till henne men först ville vi äta (äcklig mat men ändå) så innan maten ( 3 kvart) fick vi göra filmlogg. Orkar verkligen inte förklara vad det är, iaf inte nu XD
Kankse återkommer om ngn vill veta vad det e. :)
på bussen hem satt jag o simond o snackade mycket om Justin o att vi ksulle dra igång vår Bieber blogg igen, som jag först la av med för jag inte orkade, o sedan simone för det e för jobbigt om man sköter en fanblogg om ngn så populär som Justin.
Så nyss typ skrev jag fyra inlägg och simone skrev en :) O imon kör vi igång på riktigt som vanligt. Det som chockade oss att vi fortfarande  hade realtivt okay läsare för att inte ha uppdaterat på över en månad.
Väl hemma hos simone fortsatte vi med att redigera o typiskt oss så kom vi in på annat så när vi var nöjda med filmen satt vi oss i köket o jag o mone drack kaffe o vi tre + nadja åt lussebullar :)
Klockan då vi kom in i köket var tjugo i två....hehe... XD
Vi snackade om mycekt som vanligt. Älskar pratstunderna med de två, vi snackar så oseriöst ibland, men ändå så seriöst o när det är allvar är det allvar (ja även du mindy XD)
Sedan kom vi på att vi ville till Busfabriken men vi är nog för stora för att få komma in så vi övertalde Nadja att hon verkligen VILLE dit o verkligen ville dit med OSS xD haha hon skrattade bara o ackade efter ett tag. Najsigt nadja! de gillas!!  Så kom detta:
" Men då får ni inte lämna mig!" Nadja
" Nej såklart inte!" Simone
" De gör vi aldrig" jag
" Jo simone gör..." nadja
*skrattar* " inte jag iaf."
" hallå nadja, de har jag inte gjort på jättelänge!" simone
" jooo" nadja
" när var de senater?!!" simone. nadja tänker ett tag
" de va länge sen" säger hon sen med en röst som inte ville erkänna sig besegrad. Skrattade även då.
De två är för goa XD (ltr som en fucking 90-åring :S)
Sedan när jag skulle följa Mindy till stationen frågade jag henne varför hon inte ringde då hon o Julia kom vilse. Hon sa att hon skämdes o inte trode de var vilse (hon viste de va vilse XD) kunde inte släppa de hela vägen (15 min) Följde inte med hela vägen, utan sa gå nu bara RAAAAAAAAAAAAKT frammåt! Kommer du mirakulköst fel, ring mig! vilket hon ackade XD Så jag tog en genväg hem och hon kom rätt...men andra sturl hände som bara kunde ända mindy...starkast henne!
Aja nu hade jag tänkt lägga mig ser ni XD
så gonatt! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0