Medie samhälle och kommunikation

Sitter och jobbar ned uppgiften vi fått som ska va inlämnad i slutet av dagen.
När jag först läste vad vi skulle skriva om tänkte jag " men palla" men detta är näst intill kul, intressant är det.
Uppgiften går ut på att analysera en första sida ( tidning ) och se om de gjorde rätt om att välja just dem rubrikerna m.m.
Vi ska såklart motivera, det måste man alltid göra :)
Vi skulle se om första sida rubrikerna föll in kriterierna om nyheter, och räkna upp det.
Vi skulle skriva de rubriker vi tkr hade passar bättre och motivera varför.
Låtsas att tidningen hade en annan läsekrets o åldersgrupp än den egentligen har o välja rubriker från det o motivera xd
Såklart kmr jag som vanligt screwa till det men what ever.
- jag gör uppgiften
- lägger ner tid på den ( hittils två timmar o e halvklar + skriva in på dt )
- gör mitt bästa
Mer ä det går inte.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0