Mina Julklappar :D

Easy A (DVD)
haha hon vet att jag vill ha A i allt typ..så ja, hon kanske tyckte den pasade mig? XD haha nej, men hon visste att jag ville se den så XD
Jennifer's Body
Den var både till mig och Simone :) Den verkar bra iaf :)
Godis i en jättesött sån strut som hennes syskon gjort men aja, sööött som faan, gott med :D



o så denna finna lapp under XD

(julia o jag tyckte de va synd att jag inte fick se alex skrivstill, eftersom han bett Jess skriva lappen ovan, men när jag tog av den från själva paketet, o veck den (tänker spara den, den va gulligtXD) så såg jag de som jag klistrat in XD najs skrivstill A :))

Fantasy set by Britney Spears!
Haha alla vet hur mycket jag ville ha den typ XD
Så nu måste jag inte längre gå runt o lukta på Mindy non stop jue! :)
Fast detta var inte de J först tänkte köpa...vete fan vad hon tänkt köpa, elr vad Alex, men Alex dissade tydligen hennes ide helt (damn u alex, now I won't know what she wanted to give me!) o sa åt henne att komma på en ny som han oxå kunde va med på.
Men ja, resultatet blev damn bra! :D
Earcuff med fjäder :)
När vi var på väla o jag skulle köpa Julias present såg jag dem, o blev kär i dem, men hade inte nog pengar för dem. Så blev asglad när jag såg att jag fick dem! :)
Chocolate mud mask & Peel-Off mask
De första jag frågade när jag fick de dem va, 
" kan man äta chockladen?" tyvärr gick inte det XD Haha hon tyckte väl att de va på tiden att JAG skulle börja med sånt, iaf testa, o de hjälper ens hud så :)
Extra Wow Lash
Det första jag gjorde när jag såg den var att börja skratta typ.
" varför bryta en tradition?" frågade simone medan hon med skrattade XD
Det e ett inside skämt XD
Men älskar fan designen på den XD Helt in love, den e ju ASCOOL!
Kors - tröjan från GINA.
När jag skulle hjälpa simone hitta klädder till nyårsafton såg jag denna.
" Hey denna då? " jag
" Nje...de pasar inte till nyår...." simone o hon kollade snabbt runt efter anant. JAG tyckte den visst passade till nyår men kommentrade inte att både jag o hon älskade den utan kollade efter annat...fick svaret igår XD
" Hur ska jag kunna köpa samma sak som jag köte till dig för en vecka sen?!" haha ja..sant XD


Tomma dvd skivor
Det behövs verkligen XD
Två hundra kroner på Ecspresso house
me lovie!
SMYCKEN!!
Fick ÄNTLIGEN den ringen jag DÖTT efter!!!!!!!!!
O halsbandet o örhängena är med från hennes kollektion :)


mama ville ge med ngt bara från henne så XD


haha josh lådan som han skickat full med julklapapr har ännu inte anlänt, så varken jag elr J, o till vem mer han skickat till, får sina presenter nu XD
Men de e lungt, eftersom han själv inte får sina förren den 27 minst...
halvt om halvf mitt fel...men ändå inte, för kan inte skicka iväg josh present, men inte Alexs...o de med Alexs present var SOO not my fault...
Aja, Josh är iaf inte jätteglad om man säger så XD
Men lovar att lägga upp vad han än skickat XD



Kommentarer
Fraj

du har varit snäll alltså? ;)

2011-12-24 23:02:44
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0