My closest friends

91vlp_large
Som ni själv märkt, skriver jag i nästan varje inlägg om mina kompisar. Eller har med dem. Simone och Julia är de vanligaste, Mindy och Anna förekommer ofta dem med.
Så jag tänkte reda ut till dem som itn ekänner mig så bra, så det blir lättare för er att typ..förstå relationerna?
Jag tar de i bokstavsordning XD
jag har kännt Anna sedan sexan, dvs ungefär fyra år.
Anna är hästintresserad, eller ja...hon är intresserad av det mesta. Men det är tack vare henne jag kan så mycket jag kan om hästar. klart, jag har halvt pluggat själv, för att inte förestäla som en idiot när vi snackar hästar XD
Anna är en spralig energisk tjej som alltid är posetiv, okay, nästan alltid. Men anna är lite speciell med....Haha men det är det jag tror jag älskar med henne. Hon är annorlunda, och hon bryr sig inte. Hon är pinsam ibland, men man bryr sig inte, eftersom man ett är van, två har för kul XD
med anna har man både seriösa och oseriösa samtal. Och det går aldrig en gång man träffar henne utan man skrattar med henne :)
Oh, o hon e en av dem väldigt få perosner som har gjort så jag fattar ngt av matten.....
Love that girl :)
Julia är verkligen en nära vän. Fast jag inte kännt henne lika länge som Anna, (kännt julia i 2 år typ) så är jag henne närmare. men det är för vi har mycket gemensamt, och varken ngn av oss snackar mycket om det vi har gemensamt om....det är svårt att förklara.
Jag o julia träffades på GSM (en sajt för tjejer) och vi började snacka, o det ena ledde till det andra.
Julia är extrem smart, hon kan typ allt känns det som, så de e inte så lätt att säga ngt hon inte redan vet...
Julia är väldigt mån om sina vänner, speicellt dem som hon anser som sina nära. (jag gillar att tänka att jag är en av dem men ja...xd)
Julia är vädigt tålmodig och förstålig av sig, så det känns jävligt bra när hon äntligen FÅR damp. Det bevisar att hon är mänslig, oftast får hon dock damp på mig...my bad...men aja, elr ja, hon får damp på alex o josh med, men inte lika ofta...som sagt, my bad j.
men hon fattar saker andra har svårt att fatta, o fast vi e så olika e vi ändå lika...
Har känt mindy sedan ja...ett par månader XD
Mindy är den du snabbt blir vän med, o hon är en keeper XD
De e alla mina vänner men ändå XD
Miny ler o skrattar ALLTID!
Hon kan itne va arg på ngn, o när hon förösker va arg, tja...hon failar totlat.
Haha men hon e alltid posetiv o e typ..ja de går säkert bra.
Typskt mindy citat XD
O hon e smart hon med.....
Mindy e helt filmtokig, så vill man ha filmtips, är hon redo att kasta femhundra filmer på dig typ XD Filmer e de hon snackar om bara typ, ok nu överdirver jag.
Men både jag o simone älskar film, så de e inget negativt för ngn av oss :)
O Mindy e den som ser de posetiva i allt...allt.
Så behlver du ngn som lyser upp din dag, ring henne XD
Simone har jag känt i snart 6 år, och måste jag välja bland dem jag skrivit om, så blir det simone, utan att ens tänka. Jag föröker få det att fungera med alla, men kommer det någonsin en tid då jag måste välja, så vet alla, att det blir Simone.
Varför?
Mitt o Simones band är jättestark, o varje dag blir den starkare.
Vi har gått igenom så jälva mycket skit tillsammans, och vi har överlevt allt tillsammans.
Vi har upplevt så jäkla mycket tillsammans, och om jag skulle skriva ner alla minnen (pinsama, hemliga, allt) skulle det ta över tio a4 sidor, sedan snackar man med simone så blir det fler.
Men vf tkr jag så mkt om henne då?
Simone is a real deal. Jag vet att vad det än är, så kan jag lita på henne med ALLT. Allt. Simone har alltid stöttat mig, alltid varit på min sida mot andra, alltid varit där.
Mellan oss behövs det oftast inte ord för att vi ska kunna komunicera och förklara känslorna. Den andra förstår. Vi känner varandra så bra, att vi kan gissa oss till vad den andra tänker och tyker.
Skulle jag välja ngn jag känner som känner mig bäst, och då menar jag den riktiga mig, så är det Simone.
Samtidigt som jag och simone är så olika, är vi jättelika.
Och hon är den jag inte skulle kunna leva utan. När jag är i Rumäinen, eller hon i dk i mer än en helg.....då typ 'lider' vi. Inte lider, men de känns som något fattas.
Vi är som varandras halvor. Och Simone är den jag verkligen skulle kunna göra allt för.
Hon e den jag verkligen inte skulle klara av om hon lämnar mig. Då är jag en levande död.
Folk säger att vänskap inte håller för alltid, men det väljer man själv. Och hittils har vi klarat av nästan 6 år, ävem om typ alla var jättekritiska mot vår vänskap. Lärare sa att vi bara skulle funka ett par månader, hm, hur många månder e 6 år?
12x6= 72 månader.
Klo den.
Love u.
Jag älskar alla dessa personer, det gör jag verkligen. Det är därför dem har äran att vara med i ett inlägg bara om dem.
Love u guys!

Kommentarer
simone

älskar dig oana <3

2011-12-14 08:01:10
URL: http://onlymeep.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0