Väla :)

Igår så bara kommer det mezz från Julia om att hon ville träffas idag, så jag som inte hade något bättre för mig än att typ sova bort dagen tänkte "heck why not?!" haha XD
Ne men de e kul att träffa vänner nu när man har tid til lde, men såkalrt e alla typ, putsväck...eftersom det e jul.
Men ja, skitkul att J vill träffas, eftersom hon KANSKE kommer åka till Usa som utbytesstudent i ett år, inget är bestämt än! Men isf, vill jag gärna hinna va med henne så mycket som möjligt.
J hatar att va med på kort, de har ni märkt XD ALLA mina vänner e på kort, förutom hon, A, och Josh...fast josh kan jag inte begära av... men han låter snygg såXD (i do know u'r reading this...don't let it go to u'r head...)
Ne  men jag ska verkligen föröksa tjata mig fram till minst en bild på oss två, :) O nu kmr hon bli pissed of, men snor en från hennes fb XD (var dock snäll o tog en suddig bild, men älskar den bilden så..)
(fattar inte vf hon inte vill va med på bild..hon e ju jättesött!)
Tänkte först ta på mig linnet jag fick av simone, men dden pasade inte tilljenas, o den behövdes stryckas så ja....den fick vila ist XD
Tänker dock ha på mig örhängena simone gav mig, o pröva maskarna XD (ler fortfarande varje gång jag ser den, haha får jag en till nästa år mone?)
Tänte föröska mig till att platta håret med...vi får se hur DE kommer lyckas XD
Men jag kommer DEFENTIVF inte gå hemifrån utan att ta på mig lite fantasy doft XD haha återigen, slipper luckta på mindy heeeela tiden XD
Aja ska göra mig i ordning nu :)
Cya! :D

Kommentarer
haidisblog ▲

Hoppas du haft en mysig jul ^^!

2011-12-26 18:16:05
URL: http://haidisblog.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0