Välkommen hem

Det var alldeles för länge sen jag läste en bok. Jag har prövat börja på PLL men eftersom jag redan kan allt som händer där, så är det inte kul, ska försöka tvinga mig till det.
Denna boken såg jag av STOR misstag. Så fort jag såg författaren kollade jag titeln, o sedan på baksidan och som alla hennes andra böcker, verkade den bra.
Igår runt nio började läsa och läste mer eller mindre hela dan idag.

Sara kommer hem efter att ha varit utbytesstudent i London ett år. Men att komma hem var inte alls som hon tänkt sig utan det blev bra mycket knepigare och svårare.
Hur gör man ens bästa kompisar inte vill va med en länge nästan? När en av sina bästisars bror - som även var en nära vän till en själv - inte vill veta av en länge nästan? Allt för att man åkte bort när man inte skulle åka. För Sara gjorde slut med Mattias eftersom hon inte trodde på distans förhållanden?
O så flyttar nån ny irriterande kille in bredvid som inte gör saker lättare, men ändå....

Haha jag kom på allt de där själv! Inget e från baksidan av boken :)

Johanna Lindbäck har även skrivit andra böcker som även dem blivit succé.
- En liten chock ( inte läst)
- Min typ brorsa ( den första jag läste med henne, inte läst den? Ta o gör det den e verkligen bra!!)
- Tänk om det där är jag ( läst)
- Saker som aldrig händer ( inte läst)
- Välkommen hem ( läst xd)

Men ja, hon är verkligen en bra författare, o hon ger ut en bok varje år vilket är bra med tanke på att hon är läsare på heltid, föreläser o hlr skrivkurser då o då.
Det är något i hennes still att skriva om jag verkligen gillar.
Det
Va
Länge
Sen
För
Länge
Sen
Jag
Läste
En

Bra
Bok
!!!!

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0