What Can I Say, I'm A Girl

Såg på nics lucia. Fy fan vad duktiga!!! De hade många olika stämmor o ja, shit!!!!!
O de började öva igår... (bilder kmr ikväll)
Sedan såg man ' sanningen om rödluvan'.... Jaaaa, den sög, inte ens småbarnen hade gillat den. Snacka skämt när din lärare/mentor gapskrattar igenom hela filmen.....
Jag ska till Lund efter matten (y) blir då att träffa Julia (y) såklart glömde jag josh preset så de blir väl att pallra sig dit igen nu i veckan...
Haha kul vi ska ha de! Gå rundor i regn för att hitta Julia ett sommarjobb ( vad gör man inte för sina vänner huh? ) xd
Sen var planen att jag o Simone skulle kolla på lucia på bjk, men eftersom Nadja inte e med lägre, så skiter vi i de..
Aja mer tid i Lund :)
Imon e de idrott o handboll som gäller, Tagga Tagga taaaaagga :)

( inte hunnit sminka mig än... )


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0