packet till lilla mig! :)

haha Josh (Alex bästis, Alex e Julias kompis som e svensk o bor i USA :) ) skickade två packet till Julia.
Ett var fullt av böcker till henne :) Haha hon var JÄTTE glad över dem :)
Så bara säger hon, ja josh har skickat en sak till dig
Jaha tänkte jag o frågade vilken av mina mejl o hon bara, nej, PACKET! O jag började såkalrt undra o tvingade julia att öppna den åt mig :)
Haha en av världens bästa saker var där i!
Detta tod det:
"Hey Wolfiee, if that's how u spell it.... yeah I'm to lazy to look it up XO... So I heard that u finally got a real phone (iphone) and thought u needed this. Take care //Josh"
Så Julia bara jaha, detta va intressant så öppnade hon själva packetet o så skrev hon typ. SHIT!! o att jag skulle gissa vad det var, det ända ledtråden jag fick var att de va till Iphone XD
jag bara Beats? Skall?
Hon bara JAA!!
jag bara, vilken av dem?! Täntke shit han kan inte ha köpt beats till mig hlr!!
Skallet var rätt o skallet e helt perfekt för mig!!!
Julia tar med den på tisdag då vi träffas!
Haha har skrivit o tackat :) snackat med han med :P
skrev detta på fb:
Alright Josh, I don't know u, not peronally atleast, but i just wanted to thank u so much for the gift u sended me! I asked Julia to open it for me, and she showed the Iphone case and I totally love it! I'm sry for being so hard on u about what u kinda do yeah, what u do best :P 
I totally apprichiat it, and I'm really thankfull, 
And i know that u "stalk my fb, and blog - julia told me XD - haha but that's alright :P 
oh, by the way, it's spelled Wolfie XD
I'm gonna use the iphone case as soon as i meet up with Julia and she gives it to me, and i loved u're note :P haha, thank my parents for finally giving me a REAL phone, not a stoped shit thing :)
I'll talk to u later, oh and I and Julia want u to help us with something :)
Ciao!

Skallet ser ni här!



så jävla fucking me!
Sarre, älskar den killen nu! :P


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0