Äntligen hemma!!!

Idag har jag haft sovmorgon så jag kunde ta bssen som gick tio i åtta, det gillas!!
Vaknade som vanligt segt imorse, det gör jag alltid...alltid. Welcome 2 my life  :P
Efter att ha tagit skolkort tittade ajg o simone på halva nya ncis, ska se om den nu för hann inte se allt, o hörde inte ett skit typ...-.-
Sedan sent kom Julia, o vi fotade! Hon går verklgien in i sin karaktär, o JAG blev rädd o bara, blinka....binka! Synd hon inte spelar teater längre.
Sedan sat man sig på bussen å åkte hem. :) FIck låna med mig kamerna hem eftersom min lärare skulle sticka halv fem XD
Haha fast e inte på foto humör  nu e mer p åskrivhumör...
typsikt mig när jag HAR en bra kamera e jag inte på humör -.-
Imon får Julia sin present med för kmr inte se henne på ett tag igen. FAn ta lund alltså! :(
en skitbra låt kmr här!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0