Lunch snart!

Snart är det lynch, spaghetti o köttfärssås!
Hade nyss NK (naturkunskap). Pallar inte med det, men när jag väl sitter där e jag väldigt engagerad o lyssnar o allt!
Min hand e typ alltid i luften, känns slite mobbat. Simones hand e med uppe ofta  XD bara v itvå typ,, go ous!!!!!!!
E så hingrig att det inte e sant! Tur att vi ska käka...typ nu!
Haha sen blir det matte i en jälva timme!! Kan ni fatta det?!! EN TIME?!! Jag kommer dö!!
O fattar inte ett skit, så den saken gör de inte mycket bättre!!!!!!
På mentorstiden ska vi hämta böcker....kmr bli lite drygt eftersom i e typ 16 i klassen o de kmr ta tiiiiiiiiid!
Argh, sen ska man släppa med dessa böcker hem när man har läxa, räcker det inte att mina axlar redan lider av datorn o min skolväska? Nu ska skolväskan bli ännu tyngre, kmr fa inte ha några axlar till jul!!
Aja ska äta nu, cya! =)
'
Förresten! Imon bli det att va med Julia!! (Y)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0