BBY I'M ALIVE- ATLEASTE FOR NOW.. XD

Herrehjävlar!
Spikade matteprovet tror jag. Jag kunde bara inte 1½ uppgift :D! Vågar till och med hoppas på ett C. (I know I know. Simone sa att jag inte skulle ropa Hallehjulia innan jag sett matteprovet XD) Förhoppningsvis har hon rättat det till imon (men jag har en känsla av att jag inte kommer få veta -.-)

Haha kollade nyss facebook och såg en bild från hemkunskapen, och alla flashbacks kom tillbaka.
Jag sög på att laga mat, och är inte mycket bättre nu, men fan om vi i min grupp inte hade världens awesomaste time ever!!
Alla skämtade, samarbetade, vi hade ofta tända ljus när vi åt och stämningen var så jäkla awesom!
Älskade när de var jag, Simone och PG i samma grupp. Allt gick fel, men humöret var på topp! :D
Såklart ibland var hemkunspaen a pain in the ass, men oftast var det awesome!
Vi hade oxå den bästa läaren, o epicaste, inte surtanten :D:D:D:D:D
Haha istället för att vilja ha oss typsta och lugna som i klassrumment lätt hon oss relativt mycket löpa amok inom visa gränser. ur jäkla mång ahar vi inte haf mini vattenkrig?!! Eller hur många gånger sa inte PG sexskämt men som läraren tog med gott humör o till o med dissade?!! Seriöst, ibland längtar jag tillbaka till den klassen.
Klart älskade inte alla, men jag kände dem. jag viste hur dem var, vad jag skulle förvänta mig av dem, och vi har fan niciga minnen tillsammans änå.
maglaby minnerna, haha seriöst skrattar högt nu! Som den gången simone halvsov och PG gjorde det samma bakom henne med armen om henne?!!!!
Eller när jag, Renée, PG och vår lärare satt ch drak té tillsammans eftersom Renée inte måde bra och bara chillade och snackade innan vår andra lärare joinade med :) (PGs sätt att göra te: lämna tepåsen i fööör länge XD) Skrattade som fan åt det.
Eller när alla var ute sent på kvällen och snackade tsm en bit in i skogen?
Eller när PG o markus sov inne med mig, Simone och Lousie H? XD ROLIG natt om jag säger det så XD Uppe största delen, snackandes, ätandes, skortspelandes och skrattandes.
Seriöst underbara minnen!

Tror dock jag inte vågar hoppas på att den klass jag är med i nu kommer bli lika awesome.
Men man kan väl föröska göra det bästa av det? :D

haha typsikt mig inlägg, börjar på ngt, ser ngt annat, och skriver med det också XD 

aja C ya!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0