Nationella Imon + matteprov 0 (N)

Imorgon har jag nationella proven svenska muntliga. Och jag känner redan nu paniken flöda genom min kropp...men det kommer gå bra, det ända jag kmr göra är att snacka lite nonsens, sedan sätta mig ner och be till gudarna att min puls kommer lugna ner sig! jarrååå de kan gå? Det måste gå, annars om min puls är way för hög way för länge kan ngt hända ju, o jag gillar inte sjukhus, inte alls. så japp det måste den. 

Sedan historia där nadja kommer snacka bort lektionen (Y) och matteprov sen. Dock är jag relativit säker på mig själv denna gång och tror jag klarar mitt E :)

Men ska lägga mig nu. Börjar klockan 9 vilket leder till att jag vaknar halv 8 men vill vara utvilad så mkt som möjligt :)
cya!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0