bra upd.

japp som ni ser, uppdaterningen lider realivit mycket nu eftersom jag har många bollar i luften just nu....

igår var jag i Lund efter skolan och träffade Julia :)
Vi fickade på cofebreak och vi bestälde varm chocklad, jag med grädde medan hon utan. (hur fan hon kunde dricka utan vete gudarna).
Så där satt vi och snackade som fan (mer jag) och såklart pallade jag inte snacka vanliga samtalsämnen, utan tog helt random o knäppa. (me likii :D) Haha ne men bådå två ejoyed it XD De bästa var dock att nu var de bara vi två. Alltså oss själva. Avslappnat m.m. o som vanligt :)

Träffade Mone på bussen hem, o där snackade vi lite och planerade lite inför idag. Vi planerade snabbt per sms imoese med o de e best'mt att ja trett tåg vid 12 o drar dit.

Nu måste jag dock koncentrera mig på svenskan, ifall jag någonsin vill fatta detta.

c. ya.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0