Nästa: Ängelholm

Sitter på 514 mot Ängelholm. Bussresan har varit underhållande eftersom jag inte känner igen något alls typ, så är det kul att se var vi kör. Med 520 kan jag hela vägen så många gånger jag åker den.
Jag åker kanske till Ängelholm en gång vart annat år vilket är jättesynd eftersom jag verkligen tycker om Ängelholm, den är en gammal stad, mysigt :)
Och jag älskar deras sjukhus o hatar Helsingborgs. Ängelholms sjukhus är nog nyare för den ser mycket bättre ut än Helsingborgs. Dumt att favorisera vet med så är läget :)
Nu är jag snart framme på stationen där Mindy, Julia och Jacob hämtar upp mig sen ska vi fika o hänga i stan tills bussen hem till dem går :)
Vi hör senare :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0