one day, I have to leave everything behind me, to be able to take a step forward

hiya guys! :D
seeeg dag.
Speciellt när man  väntar ca 2 timmar på att mindy ska skicka ngt, som hon tillsist gjorde, men jaja, de blev klart iaf o vid fem vöer två sat jag, simone o anna på bussen hem #swaaag.
Hela bussresan kollade jag in en snygg kille som vi tyyyp känner. Inte känner så man men tjena! utan man vet vem den personen e. Iaf, vis slutet av resan mimade jag snygg kille o ni SKULLE HA SETT SIMONE!!
Hon bara lutade sig fram, över anna, o kollade där jag hade nickat. vääääääldigt diskret...haha!

Hemma hoss henne la vi i hennes säng o snackade lite innan vi frågade om vi fick ta kafé o satt o drack det ett tag :d love deras kafé, inte goare :D

Simone ville så gärna styla mig, o de blev fan snyggt :d så imon ska jag till henne innan skolan så hon kan göra om håret :D
naaajs XD
såkalrt tog hon bilder....seriöst den tjejen lät mig nästan inte äta min chockladpudding ifred -.-
haha! XD

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0