sitting in the school.

fin rubrik.  För er som inte fattade, sitter jag i skolan nu och bloggar från datan jag snodde från Mindy. She doens't mind :D

Ska snart trycka nu, eller ja, hoppas jag lyckas o de blir lyckat.... ingen garanti på den. Blir det helt fuckad gör jag något nytt :)

Det är typiskt hur mycket reklam det är om semlor, nu vill jag oxå äta sånt!!!

Såg nyss att Shoo Bre snart har premiär :D Jag o mindy snackade att vi inte varit på bio på ett tag men kom fram till att de va för att de inte finns bra filmer som går nu. Men den 24 feb, när Shoo Bre kmr ut, kommer andra oxå släppas, så de kmr ändras snabbt :D:D:D:D:D:D
Gtg, ska trycka nu :D 

Dsc_5737_large

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0