Snacka stor skärm.....

dagen idag....hittils har den sugit realtivt mycket haha! 
Nej men bussresan till skolan var helt udda!!! Vi brukar inte snacka, men vi brukar känna av varandras närvaro, och idag fanns den inte där. Relativt förvirande. 

Det ända jag såg fram emot var att Mindy snart skulle komma till skolan, men så får jag sms om att hon inte kommer eftersom hon var sjuk. :/
Hela naturkunskapen var ja...behövs de ord ens? 

Nu är det digitalt skapande. Det enda positiva med denna fem timmars lektion är att jag förvånade Morten (läraren) med min grupps awesome planering o problemfixning. Sedan var de lunch o jag blev så sugen på att sitta vid macarna, Mac datorerna då. Efter att ha kollat på alla i cirka en minut valde jag denna som jag sitter vid. Det knäppa är att alla ser exakt likadana ut, men ändå var jag tvungen att stå o kolla på alla o välja. Seriöst? Jag blir rädd för mig själv ibland. 

Klockan är tolv om typ ett par minuter, och jag har ungefär två timmar kvar to kill. Kill me? Seriöst. vad fan ska jag göra alla dessa minuter?!!!!!!
Klockan två drar jag till lund o träffar julia o vi ska dricka den där awesoma goa chockladen på ett café :D 

C ya

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0