svar på tal

Anon.
Om du tycker den här listan är smart, rolig eller sann är du nog rätt så korkad. Sluta bidra till ett samhälle där man ser kön före personlighet, det kommer förstöra så mycket för dig i framtiden.

svar: sann?det vet jag inte, jag är ingen kille. Smart? ja...kanske, hade den VARIT SANN hade de varit en hjälp till oss tjejer. Rolig, japp, det tyckte jag. Och det tyckte nog många andra.
Men du har ingen jävla rätt att kalla mig, eller andra som skrattat åt denna lista, korkade.
Det är du som är korkad, om du inte kan se att vi skrattar åt DUMHETEN i den!
jag vet att samhället är helt fel på de där, men det betyder inte att JAG, eller de andra som skrattat åt den håller med samhället. Jag är asförbanad på folk som går efter kön/snygghet framför perosnlighet. När jag blir  kär i någon, blir ajg kär i dess perosnlighet! Deras utseende, spelar roll för det är det som ger insidan en chans, men jag känner fan asmånga killar som jag inte alls tycker är aktraktiva, men som jag kan tänka mig bli ihop med. Utseendet är inte allt, nej. Och det har jag tyckt sedan jag var mogen nog att förstå detta.
Kön? jag skiter fan i kön, kille som tjej. Det ända som varierar våra kroppar är brösten o underliven. Soooooo????? jag är itne heller emot homosecuella om det är det du föröskte säga heller. Jag känner folk som är bi o homo. Och jag har nada problem med dem. Jag är fan vän med dem. Så döm inte förren du vet allt. Och jag är ledsen om du tog åt dig o fann detta kränkande. men som sagt, den var rolig för dumheten i den. Tyvärr har du inte länkar om du har någon blogg som jag kunnat svara på, så förhoppningsvis ser du den här.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0