To damn early

Japp det var det första jag sa till Julia när jag vaknade xd
Efter idrottsdagen drog Simone mindy o jag till donken o käkade vår lunch där. Yummi :)
På väla letade jag skor, men hittade inga -.- ska till familia nu på lördag o hittar förhoppningsvis då :) men känns ändå onödigt nu när de hlr på att bli varmare :/.
Julia kom runt fem o så snackade vi på väla o allt innan vi drog till henne där jag då sov över xd gav mig själv lita sovmorgon :D elr Nje. Vaknade kl halv åtta som jag gör vanligtvis så ..hm.xd
Nu sitter jag på ett oförsenat tåg på väg till HBG o efter skolan drar jag DIREKT hem o nördar c.m.
Ni vet ordspråket : borta bra men hemma bäst?
Det stämmer :) hade det Asnice hos Julia, men saknade mitt rum o min säng haha! Xd
Slipper svenskan där vi ska läsa (Y) elr jag kmr på slutet av lektionen xd sen så vet jag vad jag ska göra på msk:n. Dock har vi matte idag, men övningprovet var för lätt så kmr klara detta prov med :)
Nu tänker jag fortsätta nörda musik :)
(bloggade från mobilen, df ingen vettig bild xd)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0