96 dagar till sommarlovet

Japp som rubriklen lyder, bara 96 dagar kvar! (skoldagar)
Idag har varit en rätt så nicig dag! :D
klart, skolan började så inte så jättenicigt men men.
Historian var som sagt EPIC!! Den läaren e verkligen skadeglad, o man kan INTE låta bli att skratta med henne, iaf inte jag... deal with it classmates.
Matten var inte så kul....inte alls kul, exakt när jag tror jag fattar, så kommer något som suddar ut det igen.  O de värsta e , hur mycket jag än försöker, att lära mig, att fatta, de funkar inte.
Sedan efter att ha ätit snabbt, drog jag ner till Knutan för att träffa Julia o hennes syrra Jenny i tio min XD Haha anledningen var mest för jag verkligen inte kunde vänta två timmar till, för att möta henne. Men Jenny verkar asnice, o hennes o julias realtion till varandra är starkt, det ser man.
På engelskan var allt fucked up, som vanligt.  Trodde aldrig vi skulle få sluta!!!Men det gjorde vi :)
Sedan blev de väla, träffa Jenny o julia i tio minuter, möta upp Alex, o sedan gå rundor där.
Asnice!
vid 4 stack vi hem till mig o de va här till 5, sen va Alex tvungen att gå på kalas, o Simone följde med honom en bit för att jag inte skulle behöva gå med henne senare. Hon gillar inte att gå själv i mitt område efter det blivit mörkt.
Efter det gjorde jag te, o  snackar med Alex.
gtg, c ya
oh, o imon blir de väla igen med mone o mindy XD

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0