Anna! :D

Skulle egentligen dragit till Lund idag och va lite med Julia, men ngt kom ivägen - som jag visste att de skulle - så hon var tvungen att avboka. Aja.
Anna blev min räddning Xd
Planen var att vi ksulle varit efter hon spelat i orkestern, men jag tänte, jag kan väl va med? Vilket jag kunde så de var att göra i ordning sid på tjugo minuter - gick jättebra (Y) :D - sen ut o bli hämtad o avsläppt av annas mamma vid kyrkan.
Träffade Lars, min gamla mentor så ja, alltid nice ju? - hälsade från dig mone som du bad mig, o han frågade hur de var med oss, altlså dig o mig, svarade att de var bra o att vi trivdes på linjen, ok svar? -
deras dirigent var allmänt udda...här e två konverstation med han.
han: varför har du inte med dig ditt instrumment?
J: jag spelar inte...
H: nehe, varför inte då?
J: ....
Sen när de skulle börja repa:
H: ska du ändå inte ta o spela? Vi saknas en flöjtlist.
J: jag kan inte spela flöjt...
H: inte de?
J: tyvärr...
Lars: Ska du verkligen inte försöka emd flöjten Oana? *dubbelvikt av skratt*
J: passar....
De hjälpte inte att diregenten hörde dåligt, så han SA de högt så alla i orkestern hörde....o man var själv tvugen att svara relativt högt så han skulle höra.
Sen efter de spelat så var de 3 kvarts paus som jag o Anna spenderaed med att snacka o gå rundor på.
Verkligen saknat henne! Vi måste sluta säga att vi måste träffas o va oftare, o börja GÖRA de.
Sen började helvetet ask gudstjänsten. Men EN sak fick mig att tänka till, o tänker skriva de i inlägget som ni redan läst.
Efteråt hämtade hennes mamma oss, vi hängde lite, åt jättegod mat - hennes mamma e värsta kocken fan!- o sen kollade vi på ' what happens in vegas', kan ni fatta att tjejen inte sett den eller Pretty Woman?!!
PRETTY WOMAN e ETT MÅSTE! Så när jag köpt den, - slutet av månaden - ska vi se den, de har jag besämt XD
Sen spelade vi ulla bella - kort- o ja...de e ett hestiskt o stressande spel, men så mycket som vi skrattade o höll på var 4/5 väääligt slöa  XD Oftast med båda dubbelvikta. En gång ville vi ha samma kort, så vi körde sten sax påse. OFTA sten sax påse om ett kort...haha men de e vi de XD
Sen hämtade pappa mig vid halv tio, o nu sittr jag efter en dusch med mitt te bredvid o bloggar, samtisigt som jag besämmer vad jag ska göra i helgen - tråååkiga saker- o på måndag e de back to school.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0