De tre musketörerna drar till Väla :D

Haha som sagt, Mindy, jag o Simone drog till väla, efter ett tag vill säga XD
Köpte asgo smothie för 40 kr, men sjukt värt det, nästan Xd Det var gott iaf! :D
Sedan lite annat som jag faktiskt behövde.
  • 4 ansisktsmasker för 80 (20kr/st) Åhlens. Man använder en per vecka, iaf de jag använder.
  • Smink bortagare o som rensar huden 62 kr. Min andra är nästa slut så det behövdes
  • O så sött magnetbokmärke + bra suddigummi 35 kr, på Akademinbokhandlen.
som ni ser, detta är inget nöje, utan behövdes.
På tisdag kommer minst hundra kroner oxå gå bort jue XD Inget mig emot eftersom vi kmr ha de EPIC XD
o på måndag, skulle jag mindy o mone till Bokia för mindy ville ha ngt därifrån, så vf inte? :)

Tråkig post, vet...men vad ananrs ska jag skriva om typ???
haha har inte Simones o Julias talang med skrivandet
eller Mindys med kreativiteten så japp. XD

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0