Elena Ivanova - model

Jag har nada koll på modeller, om jag ska vara ärlig, men sedan jag såg Elena i Top model har jag älskat henne! Hon är otroligt vacker och bara...ja nu är hon äldre, men när hon var med top model var hon arton, och ingen i juryn kunde tro sina öron när de hörde det....
Elena är från Polen har jag för mig, men jag bryr mig egentligen ine var hon kommer ifrån, utan var honb är  :)
Hon har oxå tatueringar, vilket visa fotografer inte tycker passar alls till deras klädder, vilket jag tycker är lite, whuuut?!! Men det är deras shoot, och de förlorar en jättetalangfull modell. 




















look as stunning as she does? Yes thank you.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0