FASHION FOR FASHION I'M ADDICTED I SUPOUSE

Läser Elsas Mode nu. Bara läst ett par sidor hitintills, men älskar den redan!
Mode e så jäkla kul oxå. ÄLSKAR mode.
Jag är inte som andra som har på mig saker jag inte tycker om bara för att det är mode, utan väjer ut det jag vet passar mig och är glad o nöjd :D
Brukar dock inte köpa modetidningar, men mone gör det ibland, och då är det väääligt lätthänt att jag snor den och kollar lite i den :D
På estetisk kommunikation ska vi om ett par veckor gå igenom färglära. Att vi lär oss vilka färger som fungerar bra ihop, gissa om jag ska ta anteckningar??? :D
Aja ska nu med musik i öronen o Elsas mode i handen slappna av och enjoy min fredags kväll :)
Är dock sjukt trött ( känns som om det är det ända jag skriver xd ) och kommer antagligen lägga mig snart.


Kommentarer
Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej fina du :) Dagens blogg, ny omgång! Va gärna med du också! (om du inte redan är med)

http://sense.webblogg.se/2012/january/vinnaren-bli-dagens-blogg-9.html

Ha en bra helg! =)

2012-01-13 22:29:42
URL: http://sense.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0