going down, down down.

Haha totally fail rubrik kanske?!
Haha!
Man ser att jag verklgien har börjat bli mer modeintresserad haha :)
Igår kollade jag snabbt in lite på Fillipa K:s spring collection, o världensfinaste är det inte precis....
Men ska kolla rundor mer o mer, och lägga upp här på bloggen.

Snart börjar engelskan, dvs tio typ XD o då ska jag vara rebelisk som vanligt och läsa Elsas vrld ist för hungerspelen (Y) mig i ett nötskall :D

Veckan har varit relativt tråkig och händelselös.
Nästa vecka har jag dock matte prov, veckan efter historia och natur prov.
Haha gtg nu typ, men en bild snabbt kanske??? ':)
Love+%2525281%252529_large
dock idrott efter engelskan (Y) handikapps innebandy XD
sen så ska jag och simone till väla :)
Pengarna kmr idag jue :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0